Minyak Pati Untuk Menyekat Selera Makan – Gritz Aromatheraphy Shah Alam

Minyak Pati Untuk Menyekat Selera Makan – Gritz Aromatheraphy Shah Alam

Masalah utama kita ialah asyik nak makan je haha maklumlah duduk di Malaysia ni tarikan kepada makanan memang tidak dapat nak dielakkan sebut je nak makan apa semuanya boleh dapat di Malaysia.

Teringin nak makan nasi Arab, orang Arab yang masak pun dah banyak mereka buka restoren. Teringin nak makan makanan Jepun Korea pun ada juga. Dalam erti kata yang lain memang mudah nak cari makanan sedap-sedap di Malaysia ni. Apatah lagi nasi lemak, roti canai cerita je pun dah teringat sambal sotong yang sedap kan hehe.

Tapi takkan kita nak layan je tekak kita ya tak? Lama-lama nanti badan jadi berat, letih lesu semua ada sebab lelemak dah mula berkumpul, kolesterol pun naik, belum cerita masalah alergi lagi.

Oleh itu Kak Arni nak kenalkan Craving Free by Gritz Aromatheraphy untuk anda semua yang nak kawal pengambilan makanan, bestnya inhaler ni membuatkan kita nak minum air kosong dengan banyak so secara tak langsung kita rasa kenyang.

Harga : RM10 tidak termasuk penghantaran

Salah satu bahan utama dalam Craving Free ialah minyak pati Grapefruit. Ia dikenali sebagai minyak pati nombor satu yang mengandungi nootkatone, sejenis sebatian untuk untuk tingkatkan metabolisma badan bagi mencairkan lemak, mengurangkan nafsu makan dan menahan kelaparan. Seterusnya ia akan mengaktifkan enzim dalam air liur yang membantu memecahkan lemak di dalam badan anda.

Untuk mendapatkan kesan  dalam masa yang singkat, bersama diet yang sihat, make sure hidu 3 – 5 kali sedutan sebanyak enam kali sehari.

Apa kaedah sekalipun bagi menurunkan berat badan, pastikan ia kaedah dengan cara yang sihat untuk badan kita. Kita nak pakai lama kan badan kita, sayangi badan kita bukan merosakkannya.

If you believe in Aromatheraphy, it works!
If you don’t believe in Aromatheraphy, it works

Leave a Comment

CommentLuv badge