Set Kecantikan Kulit Shaklee – Hilangkan Parut Jerawat

Kak Arni nak kongsikan bagaimana Vitamin Shaklee boleh membantu uolls yang mengalami masalah kulit muka seperti jerawat, parut jerawat, kulit kusam, kurang berseri dan pelbagai masalah kulit. Walaupun sebelum ni uolls dah makan, dah guna pelbagai produk tetapi masih kurang berkesan, Kak Arni nasihatkan rawatlah kulit dari dalaman dulu iaitu melalui pemakanan suplemen. Bila dalaman … Read moreSet Kecantikan Kulit Shaklee – Hilangkan Parut Jerawat

Set Jerawat Budget Untuk Remaja

Biasanya umur remaja ni hormonnya tengah bercelaru maklumlah tengah membesar, ada yang muka berjerawat, ada yang mengalami masalah berat badan, ada yang mengalami masalah mengawal emosi. Entri kali ini akak akan kongsikan masalah jerawat dikalangan remaja. Kita taknak lah jerawat yang ada tu berparut seumur hidup walau dah guna pelbagai jenama di pasaran. Sebaiknya kita … Read moreSet Jerawat Budget Untuk Remaja

Tip Muka Berjerawat Kembali Cantik – Shaklee Shah Alam

Ramai yang mencari tip untuk penjagaan kulit wajah tapi berapa ramai yang ikut dan konsisten untuk menjaga kulit wajah ? Terutamanya bagi anda yang dihantui masalah jerawat. Akak nak kongsikan dalam entri kali ini bagaimana Carotomax membantu mengatasi masalah jerawat yang anda sedang hadapi. Carotomax adalah campuran unik alpha-carotene, astaxanthin, beta-carotene, lutein, lycopene dan zeaxanthin … Read moreTip Muka Berjerawat Kembali Cantik – Shaklee Shah Alam

Punca Jerawat Dan Cata-Cara Nak Hilangkan Jerawat

Jerawat …. ramai yang fobia dengan masalah jerawat dan biasanya berlaku apabila perubahan hormon contohnya apabila memasuki usia baligh. Ada yang mengalami dibahagian dahi sahaja, ada yang dibahagian pipi atau dagu dan ada juga yang mengaami jerawat dibelakang badan atau hampir diseluruh muka, Ia menyebabkan kita rasa rendah diri, malu nak berkawan, pendekata macam-macam rasalah. … Read morePunca Jerawat Dan Cata-Cara Nak Hilangkan Jerawat

Petua Menghilangkan Jeragat Dan Tompok Hitam DiWajah

Jeragat….oh jeragat kenapa la dia muncul, selain rawatan laser, ada tak cara lain untuk menghilangkan jeragat pada wajah mungkin penggunaan krim yang khusus atau vitamin atau petua menghilangkan jeragat dan tompok hitam di wajah, tengah rungsing ni suami pun dah tegur. Sebelum kita melihat petua menghilangkan jeragat dan tompok hitam diwajah, kita perlu tahu punca … Read morePetua Menghilangkan Jeragat Dan Tompok Hitam DiWajah

Cara Mengatasi Kulit Kering Dan Kusam Dengan Shaklee

Situasi kulit kering, menggelupas dan kusam mungkin kita pernah mengalaminya akibat tersalah memilih produk penjagaan muka yang mana kesannya sangat ketara sehingga apabila terkena pancaran matahari terasa peritnya akibat lapisan kulit menjadi semakin nipis. Pernah tak terjumpa mereka yang  kulit muka kemerah-merahan seperti kesan terbakar dan warna kulit muka sangat berbeza dengan warna kulit tangan. … Read moreCara Mengatasi Kulit Kering Dan Kusam Dengan Shaklee

Vitamin E Paling Best

Vitamin E Shaklee Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) , ianya amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Tak kenal maka tak cinta dah cuba mesti nak lagi Produk ini bukan bertujuan mendiagnos, merawat, … Read moreVitamin E Paling Best

Bagaimana Atasi Jerawat

Sedang leka menonton tv tangan pun memegang pipi….eh apa ni banyaknya bonjol-bonjol kesan jerawat yang nak keluar macam berlumba-lumba pulak sedangkan kulit muka boleh dikategorikan normal. Pasti anda pernah menghadapi situasi macam ini kan? Apa itu jerawat? Jerawat merupakan keradangan (inflamasi) tisu pada bahagian kalenjar minyak di bahagian kulit. Masalah ini terjadi apabila kalenjar minyak … Read moreBagaimana Atasi Jerawat

Bagaimana Mahu Dapatkan Kulit Halus

Untuk kulit yang mulus, pilihlah pencuci dan pelembap yang sesuai dengan kulit. Paling baik jika ia dapat digunakan siang dan malam. Seterusnya lengkapkan rutin ini dengan memakai masker pelembap seminggu sekali. Jika boleh gunakanlah juga perawatan kulit malam hari yang berkesan untuk mengelupas sel kulit mati. Jadikan rutin ini secara konsisten, anda pasti mendapat kulit … Read moreBagaimana Mahu Dapatkan Kulit Halus